? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, November 13, 2009

REZEKI


Hari ni kami sekeluarga menghadiri majlis hari anugerah kecemerlangan (IHTIFAL) Tadika Tasneem Bestari at SK Jitra. Seronok tengok persembahan kanak-kanak cilik yang bakal mewarisi tamadun ini dimasa depan. Setelah majlis selesai dan perut sudah terisi kami sekeluarga pun pulang. Ikutkan ada kenduri orang pergi haji. Tapi tak boleh nak pergi lunch time sebab husb ada kelas pukul 2. After habis kelas baru boleh pergi. Sedang fikir2 mau mengalas perut dengan apa, my husb balik dari solat zuhur bawa beberapa bekas makanan. Waahh nasi dagang dari tetangga yang murah hati. Last makan nasi dagang time raya hari tu. Sonoknya...alhamdulillah.
Kejiranan saya ni sangat harmoni. Punya tetangga yang prihatin dan baik budi merupakan anugerahNya yang sangat kami hargai. Kami sudah berpindah 3 Taman. Dan alhamdulillah di sinilah kami temui kejiranan yang the best. Kiranya kami ini bertuah jugalah. Sudahlah bermusafir dinegeri orang...dapat pula tetangga yang caring gitu...alhamdulillah syukur sesangat.

0 comments: